Tisdag, 28 maj.

Låt mig räkna igen,
Skoldagar kvar; 5
Dagar kvar; 7 (en vecka kvar!)

jag mår bättre när jag vet att jag ska få sommarlovet om en vecka! yes,

lite skolarbete kvar!
geografi som måste inlämnas snart. sen noll läxor, kom hit med glass och sol.

i need money,
jag behöver pengar. mina 900 kr är redan borta (jag skäms lite). på fredag eller lördag ska jag få 1050 kr - studiebidrag plus 300 kr från vänner (de har lånat förut). så 150 kr ska jag ge till min mamma. sen 100 kr till hyrdvd från CDON.se. resten ska jag försöka spara. och köp lite nya sommarkläder. jag måste.

om mindre än tre veckor kvar, då ska jag sommarjobba. jag är glad, då får man tjäna mycket mer pengar :)

seven days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0