God morgon, Sverige

Dagens;
* har gått till mcdonalds och köpte frukost, det är så gott, jag kan verkligen att äta varje dag.
* ska fixa med CSN idag.
* glömde twister från igår. jag skulle. men konstigt är, jag glömmer. hm
* lager 157?
* lunch med J.
* bio med M?

igår hade jag roligt, nästan. tackar er, folket.

först
startade vi med att handla på ica, men det blev inte. För att elavbrott i ICA, så typiskt. Det känns som det var meningen att vi ska INTE äta alls. Men tills sist gick vi till en Coop Nära och köpte mat. Hemskt dyrt med Fintastek, först skulle vi äta kyckling, men ICA elavbrott. Så jag kollade efter kyckling i Coop Nära, och det finns inte. Så ta fintastek.
Och vi köpte pommes också. Det blev gott.

lite senare kom folket från ingenstans, och hade roligt. Och vi bestämde att överraska Jojjo med några grejer. Presenter, några frågor som Jojjo måste svara. Det blev kul.

mycket senare åkte de hem och sova, jag skulle åka hem, men sista buss kommer vid 02.20 och klockan var 03.00. Lite sent va? Ja. Så jag gick tillbaka till festen och sova hos honom som hade festen.

tack i alla fall. puss.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice med så billigt :)

2008-05-31 @ 11:54:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0