Fredagskväll med twister = roligare

Idag är så varmt, men jag badar inte, jag ska bada imorgon om det är lika varmt. Nu är jag lite stressad. Mobilbatteri dog under shoppning, och jag är beroende av mobilen. helvete, nu är jag hemma. och ladda min nalle. Det känns bra!

Idag har jag hjälpt en vän med present till en kille. Och det är fixat.

vad händer ikväll;
jag ska duscha innan till adam, och grilla med johanna.det ska bli kyckling, pommes och vitlöksås. men självklart att vi kan ändra när vi ses ikväll. men jag är sugen på kyckling iaf. den är supergod, jag minns att jag åt den med adam, anna, frida hos johanna. det är himmelrikt gott! mums! Ikväll får typ deja´ vu upplevelse hur den gott är!

sen kommer folket till adam och partaj kan börja.

jag tänker att ta med twister, ni vet -


det kommer bli en kul kväll, jag hoppas i alla fall. =) god kväll, dricka lugnt, ni!

måste skynda mig till pappa och hämta jeans, sen får jag duscha och fixa mig i ordning till kvällen.


Kommentarer
Postat av: frida

använd den gula jeans!!!!!!!!!!!!!!!!!o ja ta med twister, de lär vara roligt när man är besurad! :D

2008-05-30 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0