Cdon Hyrdvd

Hej!
Tre nya filmerna är på väg till mig, utskickats 2008-05-28, hoppas att imorgon får jag dem. Annars på fredag - perfekt då.

Vänner Säsong 1 Dics 1 - jag vill skratta hårt,
The ring 2 - Jag har sett ettan och även tvåan. Men har glömt mycket, då är det dags att se igen.
Scary Movie 4 - jag vet att den suger, men jag skrattade högt i biosalongen.

Tidigare filmerna från Hyrdvd;
* Pretty Woman - superbra film, första gången för mig att se den.
* Heroes Säsong 1 Disc 1 - aldrig kollat på den, jag vill se, för att många tycker att heroes är bästa tv-serie. men jag orkar inte att offra min tid för den.
* The Village - har inte kollat på den heller, vet inte varför.

Nu ska jag äta tårta med mamma, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0