Sorry,

Jag har tagit en kort bloggpaus, nu är jag tillbaka. och vet ni vad? sommarlovet är här!
jag har lovat mig att jag ska träna varje dag, och jogga varje dag. Jag ska bli bäst!

och jag ska klippa mig, sola mig, färga mig. träna såklart, men inte gym. jag orkar inte. så jag gör den billigare - träna hemma.

hur gör man? jo, man kan köra med yoga (mammas video) eller mina rosa boll som man kan träna med, det kallas pilates. det är bra övningar som man kan göra under sommar. sen kan man jogga ute - det ger bättre kondition även solbränna, solen hettar oss även vi joggar. Det är plus.

plus med sommar;
* snyggare
* högre självförtroende
* mer ledigheter - mindre stress. vilket bra för oss!
* glass
* jordgubbar (himla gott!)
* bada (jag är lite badkruka, så jag föredrar sola.)
* sola

minus med sommar;
* ingenting =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0