Massor boktips när du har tråkigt

Läs några av mina bokfavoriter;
 Diplomat dottern
"första gången köpte jag den som pocket under Gotland, jag tror att den är inte så bra, men jag läste ändå. för att jag har tråkigt i gotland. men samt jag läste harry potter boken 4, men jag tänkte att jag borde ta paus från harry potter-världen och läste diplomat dottern istället. så jag började läsa, och tyckte den är så bra och hemsk. jag blev förbannad och ville nästan hjälpa till. igår läste jag ut den igen för andra gången. lika bra! läs den!"

 Sushi för nybörjare "jag har alltid älskat marian keyes böcker, så bra. jag gillar mest av alla - sushi för nybörjare. har även läst sista chansen är lika bra. men om ni vill njuta av en bra bok, då är sushi för nybörjare något för dig."

 Gömda "jag har märkt att jag gillar sanna historier, jag vet att den har hänt i verkligheten, då gör boken mer spännande. som diplomat dottern som har hänt på riktigt. Gömda gjorde mig arg på svenska system för gömda kvinnor. det är tungt att läsa den, jag blev ledsen, och glad, arg, allt på samma gången när jag läste ut boken. läs den"

 Harry Potter 1-7 "jag var yngre, fick jag första boken. jag kämpade att läsa den. men jag gav upp, jag tyckte den var tråkig och svårt att läsa den. men senare tvingade jag mig själv att läsa den igen, och ja, senare var jag helt fast i den. nu har jag läst ut hela serien. själv tycker jag att 1-3 är bra, men 4-7 är mer mörkare och mer otäckt. men bra boktips!"

ja, jag tror att jag ska läsa igen hela harry potter serien.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: som ? ;D

2008-06-17 @ 18:54:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0